توجه: قبل از کلیک روی لینک زیر، فیـــلتـر شـکن خود را غیر فعال کنید
ورود به سایت وان ایکس بت فارسی

ثبت نام در 1xBet فارسی

توجه: قبل از کلیک روی لینک زیر، فیـــلتـر شـکن خود را غیر فعال کنید
ورود به سایت وان ایکس بت فارسی

وان ایکس بت فارسی برای کاربران خود هر روز لینک جدید ارائه میدهد. ما لینک جدید وان ایکس بت را در این صفحه قرار میدهیدم. برای ثبت نام در 1xBet از اینجا وارد سایت یک ایکس بت شوید.

فارسی سازی 1xBet

در مرحله بعدی اگر دوست دارید زبان سایت فارسی باشد، از منوی بالا و سمت راست روی پرچم کلیک کنید و فارسی را انتخاب کنید.

فارسی سازی وان ایکس بت در موبایل

برای فارسی کردن محیط وان ایکس بت در محیط موبایل، ابتدا از بالای سایت دکمه منو را بزنید و بعد از Settings به گزینه Language بروید و زبان فارسی را انتخاب کنید. همچنین برای راحت کار کردن با سایت نرم افزار موبایل 1xBet را میتوانید بعد از ثبت نام در وان ایکس بت دریافت کنید و استفاده کنید.

ثبت نام در 1xBet فارسی

بعد از تغییر زبان برای عضویت در وان ایکس بت، دکمه سبز رنگ ثبت نام کنید از منوی بالای سایت را بزنید و وارد صفحه ثبت نام شوید. اطلاعات خود را به صورت کامل و دقیق وارد کنید. سعی کنید از شماره همراه ایرانسل استفاده کنید تا توی دریافت پیامک ها به مشکل بر نخورید.

ما برای شما کد هدیه آماده کرده ایم که برای ثبت نام آن را وارد کنید تا از بانس صد درصدی وان ایکس بت بهره مند شوید:

کد هدیه وان ایکس بت

با وارد کردن کد زیر در قسمت کد هدیه و یا Promo code از بانس صد درصدی 1xbet بهره مند شوید. این کد هدیه محدودیت ثبت نام ندارد و میتوانید این کد را به دوستانتان هم بدهید تا آنها هم از این هدیه وان ایکس بت بهره مند شوند.

1x_55599

بعد از ثبت نام نیاز به تایید هویت ایمیل و شماره موبایل دارید که به راحتی انجام میشود. همچنین برای شارژ اکانت وان ایکس بت باید حساب اینترنتی وبمانی داشته باشید که ساخت حساب وبمانی به آسانی صورت میگیرد. همچنین با حساب اینترنتی پرفکت مانی نیز میتوانید حساب خود را شارژ کنید.

هنگام تسویه حساب نیز میتوانید از وبمانی یا پرفکت مانی استفاده کنید و به صورت آنی حساب خود را با وان ایکس بت تسویه کنید.

توجه: قبل از کلیک روی لینک زیر، فیـــلتـر شـکن خود را غیر فعال کنید
سایت وان ایکس بت فارسی